Scuviert il tema dell’edizion 2023. Al sta rivant ancje Mittelbabel, archivi e memorie storiche di 30 agns di mittelfest. Gnûfs pas viers e cun GO!2025
Inevitabil: al è chest il tema dell’edizion 2023 di mittelfest, sielt dal diretôr artistic Giacomo Pedini, une peraule che evoche l’inestinguibil contrapposizion fradestin e pussibilitât di sielte.
“Il nestri timp, se cjalât par indaûr, si disvoluce lineâr e sigûr, tant che il fîl tiessût des Parchis latinis, o des Nornis gjermanichis, lis filadoris misteriosis dai events umans imberdeâts. Cualsisedi fat si pant tant che un moment che no si pues evitâ di une storie uniche e lungje.
Alore, vuelial dî che lis sieltis che o fasìn no son nestris, parcè che a son determinadis di un destin za dât?”

Mittelfest #inevitabile a vi spiete dal 21 al 30 di lui 2023.
Al è viaç in tal timp di mittelfest il progjet Mittelbabel che al è stat presentâ vuei dal so ideatôr, Roberto Canziani.
Mittelbabel al è l’archivi e la memorie storiche di mittelfest, une plateforme digital realizade dallo studi Zeranta.

A si svisine la tierce edizion dal festival plui giovin d’Europe: mittelyoung. Chest an al sarà ospit del SNG di Nova Gorica.
Mittelyoung #inevitabile dal 18 al 21 di mai 2023.
Confermade ancje in tal 2023 la sinergie cun Cividâl e cun il teritori, dal Comun al sistema di musei comunai, cun il Museo Archeologico Nazionale, cun la Parrocchia di Santa Maria Assunta e il Museo Cristiano, cun il Convitto Nazionale Paolo Diacono, cun la Somsi e cun il Curtil di Firmine.
Scopri tutti i dettagli sulle novità qui.