Open Call mittelyoung 2024

14 Dicembar 2023 – 14 Fevrâr 2024

La ocasion di jessi part ad implen di une gnove gjenerazion in scene: la Europe zovine e je chi, cumò.

Dai 16 ai 18 di Lui dal 2024 a saran 9 i spetacui selezionâts che a laran in sene Cividât pe quarte edizion dal festival plui under30 de Europe.

Lis domandis a son viertis par artistis, artiscj, grups under30 di teatri, musiche, danze e  circ che a vegnin di 27 paîs europeans: Albanie, Austrie, Belgjiche, Bielorussie, Bosgne e Erzegovine, Bulgarie, Cravuazie, Estonie, Gjermanie, Grecie, Italie, Cossovo, Letonie, Lituanie, Macedonie dal Nord, Moldavie, Montenegro, Paîs Bas, Polonie, Republiche Ceche, Romanie, Serbie, Slovachie, Slovenie, Svuizare, Ucraine, Ongjarie.

Dutis lis candidaturis a saran valutadis di un grup di curadoris e di curadôrs cun mancul di 30 agns metût adun in graciis de colaborazion tra Mittelfest e cualchi istituzion e realtât formative dal Friûl Vignesie Julie:
Associazion culturâl Arearea, Civiche Academie di Art Dramatiche Nico Pepe, Conservatori Statâl di Musiche Giuseppe Tartini di Triest, Conservatori Statâl di Musiche Jacopo Tomadini di Udin, Fondazion Luigi Bon, Universitât dai Studis di Triest, Universitât dal Friûl, e ancje Associazion culturâl Circo all’incirca, Associazion culturâl Quarantasettezeroquattro, Associazion di zovins Robida, Convit Nazionâl Paolo Diacono, Istitût Tecnic Arturo Malignani, Scuele di Danze Erica Bront, Teatri Club Udin – Pali Teatrâl dai Students. A fasaran part dal grup di curatores ancje personis selezionadis dal SNG Nova Gorica (Slovenie).

Tra lis propuestis rivadis a’nt saran selezionadis 9 (2 teatri, 2 musiche, 2 danze, 2 circ e un spettacul cal podarà jessi part di une das categoris dit parsore) par meti adun la programazion di mittelyoung dai 16 ai 18 di Lui dal 2024.


Vie pal festival, il stes grup di curadoris e di curadôrs al selezionarà, tra i 9 spetacui programâts a mittelyoung, i 3 titui vincidôrs di tornâ a meti in sene dentri di mittelfest Disordins dal 20 ai 22 di Lui dal 2024.

Si pues candidâsi dai 14 di Dicembar dal 2023 ai 14 di Fevrâr dal 2024

Al/e partecipe a mittelyoung 2024


OpenCall 2024

Technical book 

Scheda candidatura

 Scheda anagrafica

 OpenCall FAQ

 
“E pûr, il disordin di chel univiers stramp, vignût fûr cent agns indaûr, al à dât il ritmi ae nestre ete fate di supertrens a alte velocitât, di robots cence anime, di tecnologjiis satelitârs, di risonancis magnetichis e di drons – che a puartedin regâi di Nadâl o bombis, chel no si sa.
E pûr, il disordin di chel univiers stramp, vignût fûr cent agns indaûr, si riflet tai sintiments de nestre ete; tal voli discocolât devant des lûs che a gjerometin di bessolis tal scûr; te gole infogade di cui che al vose a fuart il so malstâ pes novitâts continuis e pes imposizions; tal disorientament strac dai viazadôrs che no si fermin mai, libars o no; tal morbin di cui che al mude ogni truc intune pussibilitât gnove.
Ce si aial di fâ devant di dute cheste confusion? Si aial di provâ a tornâ a meti dut in rie, daûr des regulis fredis di une volte e dai algoritmis che a saran, o pûr si varessial di lassâsi lâ ae aventure, cu la bestialitât timide dal ses dai vincj agns, cjavalgjant ce che al ven, biel o brut che al sedi? Stâ a sotet tes nestris cjasis, cjalant intun schermi ce che al sucêt difûr, sperant che no nus tocji a nô, o pûr butâsi intal mieç de incuadradure tant che protagoniscj? O salacor, tant che un ecuilibrist sul fîl, provâ a traviersâ chest mont, clopant dilunc de nestre stradute fine, picjâts malsigûrs par aiar, parsore di un precipizi, bande la mete, tra barufis, ilusions, corsis, sperancis e altris disordins sontuôs? Il dadul nol è stât tirât”

Giacomo Pedini, Direttore Artistico Mittelfest
Lei dut

mittelyoung 2023

mittelyoung 2022

mittelyoung 2021

Al/e partecipe a mittelyoung 2024