La Associazion ricognossude Mittelfest e organize un festival multidissiplinâr (teatri, musiche e danze) e internazionâl, operant in dôs direzions: di une bande tant che vetrine di spetacul dal vîf in Italie; di chê altre, tant che istituzion culturâl inlidrisade tal teritori di Cividât, te regjon Friûl -Vignesie Julie. La Associazion e agjìs tant che puint tra la dimension nazionâl e chê mitteleuropeane.

Mittelfest al è nassût tal 1991, intun moment di incuintri rinovât tra Est e Ovest, intal ambit de “Pentagonâl”, che in chê volte e cjapave dentri i guviers di Italie, Austrie, Jugoslavie, Cecoslovachie e Ongjarie; tai agns dopo si è slargjade a 19 Nazions dal Centri e dal Est Europe dant vite ae Iniziative Centri Europeane (InCe – Cei).

La prime edizion dal festival e à viodût la ripartizion de direzion artistiche tra cinc diviersis personalitâts, di ancjetancj paîs: Giorgio Pressburger (Ongjarie/Italie), Tomás Ascher (Ongjarie), Jovan Ćirilov (Jugoslavie), Jiři Menzel(Cecoslovachie) e George Tabori (Austrie). Di trente agns, Mittelfest, cul so festival, al è lûc di incuintri tra lis diviersis lenghis e culturis de aree centri europeane e balcaniche.

Vuê, midiant dal teatri, de musiche e de danze, il Mittelfest al promôf il dialic tra 27 paîs europeans: Albanie, Austrie, Belgjiche, Bielorussie, Bosgne e Erzegovine, Bulgarie, Cravuazie, Estonie, Gjermanie, Grecie, Italie, Cossovo, Letonie, Lituanie, Macedonie dal Nord, Moldavie, Montenegro, Ongjarie, Paîs Bas, Polonie, Republiche Ceche, Romanie, Serbie, Slovachie, Slovenie, Svuizare, Ucraine.

 

President dal consei di aministrazion

Cristina Mattiussi

 

Diretôr Artistic

Giacomo Pedini

 

Segretari gjenerâl

Nadia Cijan

 

Responsabil di produzion
Patrizia Furlano

 

Responsabil organizatîf

Alessandro Amato

 

Responsabil tecnic
Stefano Laudato

 

Curator e assistent al diretôr artistic
Francesca Novati

 

Dramaturg

Jacopo Giacomoni

 

Aministrazion

Daria Labano

 

Promozion

Marianna Iob

 

Sito e grafiche
DM+B & ASSOCIATI – Pordenone

 

Produzion Video
Massmedia di Stefano Bergomas

 

Social Media Manager
Marta Coretti

 

Ufici stampe

Giulia Calligaro (nazionâl)
Francesca Gatti (locâl)